Warszawa

Gdańsk

Poznań

Szczecin

TOP 5 realizacji lokalnych

1. Tyskie / Szczecin / Al. Niepodległości

Kampania Browaru Tyskie - 5 stadion. Część kampanii ogólnopolskiej.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

2. Lech / Hotel Pomorski / Szczecin

Reklama z zastosowaniem elementów 3D na prestiżowej lokalizacji w centrum Szczecina. Grafika eksponowana na powierzchni 162m2.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

3. Lotto / Brama Portowa / Szczecin

Lotto jako oficjalny partner Roberta Kubicy w centrum Szczecina przy Bramie Portowej. Powierzchnia reklamy to prawie 500m2.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

4. Terpiłowscy / Hotel Gryf / Szczecin

Jubiler Terpiłowski reklamuje się w centrum miasta. Powierzchnia reklamy to 60m2.

 

FIRMA GODNA ZAUFANIA

5. Milano / ul. Krzywoustego / Szczecin

Kampania salonów Milano. Ekspozycja reklamy przy Placu Kościuszki. Grafika mieści się na 160m2.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

6. City Light / Szczecin

Sieć podświetlanych nośników małoformatowych rozmieszczonych w centrum miasta przy najbardziej uczęszczanych ciągach pieszych oraz na wiatach tramwajowych i autobusowych.

FIRMA GODNA ZAUFANIA

Oferta

PFL – Prestige Front Light

Najbardziej prestiżowy niestandardowy format o powierzchni ekspozycyjnej od 80 do nawet 4 000 m². Wyselekcjonowane pod kątem bardzo wysokich wymagań jakościowych lokalizacje. Zapewniają naszym klientom szeroki, wręcz niepoliczalny odbiór reklamy, wielokrotny kontakt wzrokowy w ciągu miesiąca ekspozycji. Produkt ten jest najbardziej prestiżowym produktem na rynku outdoorowym w Polsce i co udowodniają badania opinii publicznej tak jest odbierany przez respondentów. Idealny do promocji uznanych marek jak również marek aspirujących.

 

EFL – Economy Front Light

Front Light o formacie od 30 do 80 m². Zlokalizowany w ważnych ciągach komunikacyjnych zarówno pieszych jak i samochodowych. Wyróżnia się większą powierzchnią nad tradycyjnymi nośnikami reklamowymi, często wykorzystujac miejsca, gdzie usytuowanie nośników wolnostojących jest po prostu niemożliwe. Doskonały do przeprowadzenia produktowej kampanii zarówno ogólnopolskiej jak lokalnej. Często wykorzystywany jako reklama w kierunku roli najlepszego drogowskazu.

 

DIAPAZON

dwustronna tablica reklamowa ustawiona na betonowej podstawie, prostopadle do ulicy lub chodnika o wymiarze 1,3 x 1,9 m. Niewątpliwą zaletą tego nośnika reklamowego jest jego umiejscowienie w najbardziej atrakcyjnych punktach miasta i ciągach komunikacyjnych, a przekaz reklamowy jest widoczny zarówno dla odbiorców poruszających się pieszo, jak też korzystających z samochodów. Diapazony wykorzystywane są najczęściej w kampaniach lokalnych oraz podczas krótkoterminowych ogólnopolskich kampanii promocyjnych.

 

Linia DIAPAZONÓW NADMORSKICH

została stworzona z myślą o turystach, spędzających wakacje nad polskim morzem i obejmuje swoim zasiegiem wszystkie miejscowości nadmorskie od Świnoujścia do Gdańska. Nośniki ustawione są przy najbardziej popularnych trasach pieszych i samochodowych - wejścia na plażę, deptaki, parkingi, wjazdy do miejscowości - zapewniając wielokrotny kontakt z eksponowanym przekazem reklamowym.

 

CLP – Citylight Poster

Nośnik reklamowy o wymiarze 1,2 x 1,8 m, podświetlany. CLP zainstalowane są na wiatach autobusowych lub na ścianach budynków w centrum miasta. Wyrożnikiem tych nośników reklamowych jest ich umiejscowienie w ważnych ciągach komunikacyjnych dla ruchu pieszego. Jest to jeden ze skutecznych sposobów określenia odbiorców reklamy, a co za tym idzie zbudowanie skutecznego przekazu reklamowego. Citylight to nośnik o wysokiej jakości estetycznej - oszklony i oświetlony, pozwalający na ekspozycje plakatu o wysokiej jakości papieru i zadruku. Bardzo często wykorzystywane w kampaniach ogólnopolskich jako dostępna wszystkim, niezależnie od wieku, pory dnia i nocy.

więcej

FBS – Free Boards

Tablice wolnostojące, występujące w dwóch rozmiarach - 5,04 x 2,38 i 6 x 3. Najbardziej popularne i najstarsze formy reklamy zewnętrznej w Polsce, skierowane do odbiorców poruszających się środkami komunikacji miejskiej, samochodami i rowerami. Umiejscowione w centrum Szczecina, oraz przy głównych ciągach komunikacyjnych, ulicach dojazdowych do ważnych punktów w tym mieście. FBS to tablice o solidnych i stałych konstrukcjach, dzięki temu przekaz na nich eksponowany jest postrzegany jako bardziej trwały, co jest korzystne dla każdego potencjalnego reklamodawcy. Kolejny plus dla reklamowanego produktu to duża ilość tego typu nośników w różnych punktach miasta, co, przy odpowiednim rozplanowaniu ekspozycji, gwarantuje wielkorotny kontakt z komunikatem reklamowym.

 

MEGABOARD

Tablica reklamowa o wymiarze 12 x 4 m, usadowiona na stalowym słupie, oświetlona. Ze względu na wymiar i umiejscowienie w terenie, jest wyjatkowo dobrze widoczna dla potencjalnych odbiorców komunikatu reklamowego. Poza miastem megaboardy ustwione są przy drogach o natężonym ruchu samochodowym, a brak w sąsiedztwie innych nośnikow reklamowych , a także zabudowań, sprawia, że plansza z reklamą widoczna jest już z bardzo dużej odległości. W mieście megaboardy znajdziemy na ważnych skrzyżowaniach oraz przy ulicach dojazdowych do centrum miasta - przekaz reklamowy czytelny zarówno dla pieszych jak i zmotoryzowanych. Duża i oświetlona powierzchnia reklamowa meagaboardu pozwala na dobre i skuteczne wyeksponowanie treści reklamowych zarówno w dzień jak i w nocy. Wykorzystywany najczęściej w ogólnopolskich kampaniach produktowych oraz w promowaniu lokalnych firm.

 

więcej

BP Media: outdoor, billboardy, zewnętrzna reklama wielkoformatowa

citilight bilbordy reklamowe, reklama na bilbordach, bilbordy, reklama wielkoformatowa, reklama outdoorowa, outdoor reklama reklama wielkoformatowa Warszawa, reklama zewnętrzna Warszawa, oudoor Warszawa reklama zewnętrzna Poznań reklama wielkoformatowa Poznań bilbordy Poznań reklama zewnętrzna Szczecin outdoor Gdańsk

Created by boxfish.pl